Tomaccini & QR CODE


Του Χρήστου Δ. Κατσάνου 

Υπάρχει κάποιο μήνυμα που θέλει κάποιος να μοιραστεί;Υπάρχει κοινό που θέλει να το λάβει και να διαδράσει; Στην εποχή του digital πως μπορεί να γίνει αυτό;

Οι γρήγορης απόκρισης κωδικοί (QR codes) φιλοδοξούν να παίξουν το ρόλο του αγγελιοφόρου Ερμή στο χώρο του διαδικτύου.

Δισδιάστατοι (2 d) και όχι πλέον γραμμικοί κώδικες (bar codes) κρύβουν μέσα τους εκατοντάδες φορές περισσότερες πληροφορίες από τα απλά barcodes και χωρίς πλέον τη χρήση εξειδικευμένων scanners και software, έχουν τη δυνατότητα μέσα από δωρεάν εφαρμογές προγραμμάτων σκαναρίσματος έξυπνων συσκευών (smart phones) οι οποίες διαθέτουν κάμερα και σύνδεση στο διαδίκτυο να συνδέσουν τον offline με τον online κόσμο.

Το μήνυμα βέβαια είναι κρυμμένο όχι στους κώδικες με τη μορφή πάζλ, αλλά στην ανάλογη ιστοσελίδα(ες) που έχει δημιουργήσει αυτός που θέλει να το μοιραστεί είτε με παραδοσιακές μορφές κειμένου και/ή φωτογραφίας είτε με νέες όπως αυτή του βίντεο.

Στην περίπτωση του TOMACCINI (www.tomaccini.gr ) του πρώτου Snack Τομάτας στην Ελλάδα που παράγεται στις εγκαταστάσεις της επιχείρησης ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΑ ΑΕ (Σάμος), κατά την περίοδο της Έκθεσης «Ημέρες Γαστρονομίας -- Ονομασία Προέλευσης Ελληνική» (http://news.tomaccini.gr/2013/05/gast... ) χρησιμοποιήθηκε από τα στελέχη της TROPOS Banding Co η τεχνολογία των QR Codes για την διεύρυνση του facebook tribe που γνωρίζει και καταναλώνει προϊόν.

To Tomaccini είναι η γευστική πρόταση των Ελληνικών Θερμοκηπίων Α.Ε. που εδρεύει στη Σάμο και της Tropos Branding Co που διανέμεται αποκλειστικά στα καταστήματα της αλυσίδας ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ. Σκοπός του είναι να πείσει τον καταναλωτή ότι  Τομάτα δεν είναι λαχανικό αλλά ΦΡΟΥΤΟ και ως τέτοιο μπορεί να το καταναλώνει σε πολλές δραστηριότητές του κατά τη διάρκεια της ημέρας όπως στο Γραφείο, το Γυμναστήριο, παρακολουθώντας τηλεόραση ή σερφάροντας στο Διαδίκτυο, ακόμα και στις στιγμές του ...μποτιλιαρίσματος από και προς το σπίτι!

Το Tomaccini, είναι ένα snack τομάτας τύπου ελιάς με γεύση ελαφρά υπόξινη με σκοπό να ενυδατώνει ("ξεδιψάει") τον οργανισμό ενώ παράλληλα του αφήνει μια "γεμάτη γεύση καλοκαιριού" στο στόμα!! 

Το μεγάλο στοίχημα για τους δημιουργούς του Tomaccini είναι να προσεγγίσουν τις καρδιές των μικρών παιδιών τόσο γευστικά στο σχολείο, στο παιχνίδι, στο ποδήλατο, όσο και διαχρονικά με την παρουσία στο γραφείο τους μέσω της συσκευασίας του Tomaccini που να λειτουργεί ως....μολυβοθήκη!!!






  
About Author: Christos D. Katsanos

O Χρήστος Δ. Κατσάνος είναι Βραβευμένος Brand Strategist και Total Greenhouse & Farm Management Consultant. Εργάζεται σε projects στις χώρες των Βαλκανίων και  της Νοτιοανατολικής Μεσογείου. Έχει συμμετάσχει σε πολλά Branded προϊόντα και business concepts.

 

© 2013 TROPOS Blog. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top