Λέσχη Αρχιμαγείρων Ελλάδας: H «e- δράση» (και όχι παρουσία) της .

Η ΛΕΣΧΗ ΑΡΧΙΜΑΓΕΙΡΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ όπως μας λένε και στο βιογραφικό τους, είναι μια Επαγγελματική και μη Συνδικαλιστική Λέσχη. Ιδρύθηκε το 1992 με σκοπό την στήριξη της Ελληνικής Γαστρονομίας, τη διάδοση της Παραδοσιακής Γαστρονομίας, την αναβάθμιση του επαγγέλματος του Αρχιμάγειρα και του Αρχιζαχαροπλάστη (890 μέλη).

Το 2007 ιδρύσαν το ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ σε νέες εγκαταστάσεις και γραφεία στην οδό Βουλιαγμένης, υπό την αιγίδα του ΕΟΤ και της ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ.
 
Η Λέσχη Αρχιμαγείρων στα 18 και πλέον έτη λειτουργίας της, δημιούργησε νέα δεδομένα στον Γαστρονομικό Ορίζοντα. Κινείται ουσιαστικά και μεθοδικά, συνεργαζόμενη με φορείς της πολιτείας όπως ο ΕΟΤ, οι Νομαρχίες και τα Εμπορικά και Βιομηχανικά Επιμελητήρια, συμμετέχοντας σε γαστρονομικά γεγονότα στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, καταρτίζει-οργανώνει και υλοποιεί σεμινάρια κ.α.
 

Η Tropos BCo αναγνωρίζοντας το πάθος τους στις εκθέσεις που λαμβάνουν μέρος επιβραβεύει την προσπάθειά τους, αρχικώς για το ΚΕΝΤΡΟ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ που έχουν ιδρύσει με εξοπλισμένη αίθουσα σεμιναρίων για θεωρητικά και πρακτικά μαθήματα που αφορούν:
  • τη μαγειρική
  • τη ζαχαροπλαστική
  • τον καφέ
  • το ποτό
  • τις προσφερόμενες υπηρεσίες του τουριστικού προϊόντοςτην υγιεινή και τα συστήματα διασφάλισης ποιότητας αλλά και
  • κάθε είδους επιστημονικού γαστρονομικού ενδιαφέροντος

Αναγνωρίζουμε την “e” διαδικτυακή παρουσία τους που πιστεύουμε ότι είναι αρκετά καλή με ενημερωμένο site, καλή και συχνή ενημέρωση της σελίδα τους στο Facebook, καλή διασπορά μέσω άλλων σελίδων (Great Kouzina, Benelux, Switzerland , Austria branch office κ.λ.π.) , στην προώθηση εκδηλώσεων κ.α..

 


Ιδιαίτερη σημασία όμως δώσαμε στο «e- Chef ’s Club Magazine» το ηλεκτρονικό περιοδικό της Λέσχης Αρχειμαγείρων, που κυκλοφορεί σε ικανοποιητικά διαστήματα και πληροφορεί με σύγχρονο τρόπο το κοινό.
Αυτό το e – magazine είναι ένα ακόμη ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο διαδίκτυο.
 
Για τις επιχειρήσεις ή τις λέσχες που θέλουν να πετύχουν είναι ένα ακόμη λιθαράκι απέναντι στον ανταγωνισμό, είναι μία ακόμη απόδειξη πως η e-δράση δεν είναι εύκολη και δεν πρέπει να καταλήγει σε ένα website και μια facebook page κάτι που πολλοί το συγχέουν με την προώθηση. Η στατικότητα στο διαδίκτυο δεν προσφέρει πλέον πλεονέκτημα αλλά μόνο έξοδα.
 
 
Στην σημερινή εποχή ο «επαγγελματισμός» κυρίως στα επαγγέλματα που έχουν ευκολία στην αθρόα είσοδο νέων χωρίς πιστοποιημένα προσόντα, δεν φτάνει να αποδεικνύεται μόνο με τους τίτλους αλλά χρειάζεται ευέλικτη και σωστή προώθηση ώστε να πειστεί το κοινό για την αξία του επαγγελματισμού.

Ευχόμαστε οι φίλοι μας που έχουν αντιληφθεί το παραπάνω, να συνεχίσουν αυτή την προσπάθεια και να μπορούν να διαχειριστούν τα νέα τους, στην επικοινωνία τους με το κοινό, από περισσότερες και ειδικότερες πλατφόρμες διαλόγου και επικοινωνίας.
 
 
photo credit: Tropos Branding Co
 
 
 

 

© 2013 TROPOS Blog. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top