SIAL PARIS – Όταν δεν μιλούν μόνο οι αριθμοί αλλά και οι αισθήσεις…..

της Thei Zervaki


Παραγωγοί τροφίμων και ειδικοί του κλάδου από όλο τον κόσμο συγκεντρώθηκαν στο Παρίσι τέλος Οκτωβρίου 2014 για την περίφημη έκθεση ΣΙΑΛ. Πάνω από 150.000 εμπορικοί επισκέπτες, 6.300 εκθέτες από 105 χώρες σε 20 εκθεσιακούς τομείς όπως προϊόντα κρέατος, αρτοποιίας, κονσερβοποιίας, delicatessen, αλλαντοποιίας κτλ. πήραν μέρος στη μεγαλύτερη ως λέγεται Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών παγκόσμιου βεληνεκούς. Η εταιρεία XTC ανέλαβε να εξετάσει τα καινοτόμα προϊόντα και να αναγνωρίσει τις τάσεις που επικρατούν στον τομέα των τροφίμων και ποτών σε παγκόσμιο επίπεδο. 

Όπως μπορεί κανείς να υποθέσει, δεν ήταν δυνατόν να  δει τα χιλιάδες προϊόντα που εκτέθηκαν στις πέντε μέρες της έκθεσης. Κάποια από τα προϊόντα που ξεχώρισαν για την καινοτόμα ιδέα τους και ήταν τα επικρατέστερα για το βραβείο SIAL Innovation και η τάση που δηλώνουν είναι:


To γαλλικό Ma Dose de Farine from Moulins de Collogne, 100gr.  Μια μικροσυσκευασία  αλευριού 100 γραμμαρίων για μια χρήση.

Τάση: Oικονομική και ελεγχόμενη κατανάλωση
http://decollogne.fr/l-actualites-de-decollogne/




 Από το Βέλγιο το Dessert Gourmands from Rolph & Rolph  for individual-serving cheesecakes – ατομικά τζιζ κέικ για μικρές απολαύσεις

Τάση: Kaθημερινές απολαύσεις : http://www.rolph-rolph.com/en


Τσάι με λαχανικά που έχουν θεραπευτική δράση, το τσάι 5 color fundamental vegsu:p tea έρχεται από την Νότια Κορέα. Είναι δηλαδή κάτι σαν σούπα με λαχανικά όπως μανιτάρια, καρότα και λάχανο.
Τάση: Θεραπευτικός χαρακτήρας : http://ametller.net/lacteos.php
http://www.gobizkorea.com/catalog/product_view.jsp?blogId=hmaxinc&objId=1093641



To Chicki-Chunk κοτόπουλο σε κονσέρβα, με πιστοποίηση χαλάλ και χωρίς μεταλλαγμένα υλικά. Αυτό είναι από τα Ενωμένα Αραβικά Εμιράτα και διατίθεται σε πέντε διαφορετικές γεύσεις όπως αυτή με ντομάτα και κρεμμύδι.

Τάση: εξοικονόμηση χρόνου και ευκολία στη χρήση: http://uniglocali.com/

Τα βιολογικά ζυμαρικά Explore Asian από μαύρα φασόλια και ενταμάμε (φασόλια σόγιας), πλούσια σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες. Από την Ελβετία και την εταιρεία Ethical Foods.

Τάσεις: φυσικό προϊόν, αισθήσεις, θεραπευτικός χαρακτήρας
http://www.expand-international.com/

Παιδικές τροφές με πουρέ φρούτων που περιέχουν και κουτάλι στο πακέτο από την γαλλική εταιρεία Good Gout Baby Food το Kit premiers fruits-gourde+cuillere. Πρωτοπορεί στη συσκευασία.

Τάσεις: ευκολία στη χρήση, οικολογικό προϊόν : http://www.goodgout.fr/

 Δύο από τα βραβευμένα προϊόντα με το  Grands Prix SIAL Innovation είναι:

Το γιαούρτι  Yoligur από την  AMetller είναι χαμηλό σε λιπαρά γιαούρτι με ελαιόλαδο και φρούτα. Η καινοτομία είναι ότι αντί για ζωικά λίπη έχει φυτικό λάδι. Από την Ισπανία.

Τάση: θεραπευτικός χαρακτήρας : http://ametller.net/lacteos.php

Το ποτό Springwave από την εταιρεία με το ίδιο όνομα σε μπλε χρώμα που εντυπωσιάζει και με σπιρουλίνα. Πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και χαμηλό σε περιεκτικότητα ζάχαρης.

Τάση:  αδυνάτισμα, ευεξία και ενέργεια http://www.springwave.fr/


Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ




Η Ελλάδα εκτός από την εκθεσιακή της παρουσία ως χώρα, είχε και συμμετοχές με το περίπτερο των Υγιεινών Προϊόντων, το περίπτερο του Εμπορικού Επιμελητηρίου Χανίων, τον οργανισμό Enterprise Greece, το περιοδικό Τα Νέα του Σούπερ Μάρκετ στο χώρο του Τύπου και πολλές άλλες.

 


Κάποια από τα πιο ωραία και πρωτοποριακά προϊόντα είναι:

1.      Η Παρέα, παρουσίασε τα  προϊόντα χωρίς γλουτένη στα οποία συμπεριλαμβάνονται παξιμάδια, κριτσίνια και μπισκότα. Ωραία συσκευασία και νοστιμότατα.


2.      Η Έψα φιναλίστ στο διαγωνισμό SIAL Innovation με το Κόκκινο τσάι με κράνμπερι και κότζι μπέρι και Πράσινο τσάι με ρόδι και βύσσινο.

Τάση: αισθήσεις και αδυνάτισμα http://epsa.gr/mainpage/


3.      Αβοκάντο με διαφορετικές γεύσεις –επίσης φιναλίστ στο διαγωνισμό SIAL Innovation - όπως με φέτα και ελιά και αβοκάντο με σοκολάτα από την Χανιώτικη εταιρεία Avoel.

Τάση: αισθήσεις http://www.avoel.com/home.php?lang=gr

 About Author: Thei Zervaki







Thei Zervaki shares her culinary adventures on her blog www.fullybooked.biz, is a regular food contributor for Southern Hospitality Magazines and whets appetites with cultural tastes for her JUST TRY IT column. She also writes for Huffington Post, Adelto, Cnn Travel, Harbors Magazine, Odyssey Magazine &TROPOS Branding Blog. She satisfies her curiosity as a "headhunter" for the trendiest and weirdest foods in gourmet stores and street markets. She loves memoirs and travel books and enjoys fully a glass of Riesling in hot and humid nights.

 

© 2013 TROPOS Blog. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top